jennymay

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Sista inlägget för idag!<3

Av Jenny-May Brostedt - 13 maj 2012 22:15

Hejsan!!;')      Ska kolla klart big brother  ,  "Hoppas  verkligen att Vobban åker ut!!!" ...       Ska bara borsta tänderna nu,,      jag är så hiiimmla glaad! :3   För att på  Onsdag , Torsdag , fredag lördag och söndag är vi lediga från skolan^^

Så vi går bara iskolan imon och på Tisdag!;)                      Men vi hörs imon!   Godnatt!<3




                                                                                               PussPuss        

 
 
hanna

hanna

14 maj 2012 10:49

Va skönt att sluta så tidigt
Själv går vi skolan tills på onsdag

http://mylifeashanna.webblogg.se

Jenny-May Brostedt

14 maj 2012 19:21

Okey^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny-May Brostedt - 8 juni 2012 17:20


 Hejsan! Har inte bloggat på några veckor , för att min dator har varit lite trasig!!   Men jag ska börja blogga igen som sagt.  Men då så ska jag blogga på blogg.se .   För att det är mkt finare där än på Bloggplatsen tkr jag , min nya blogg heter "...

Av Jenny-May Brostedt - 29 maj 2012 14:59


 Hej Hej!!  Har inte bloggat på 8 dagar! ;s    Förlåt , men jag har ej pallat, men jag ska berätta vad jag har gjort denna veckan o så! :p   IFredags fick jag ta ledigt från skolan , för att min pappa kom och då skulle vi åka till Öland! Så jag har v...

Av Jenny-May Brostedt - 21 maj 2012 15:05


Hej Hej!!  Slutade skolan kl halv 3 , fick ta hem läxor o så!   när jag kom hem så tog jag en isglass ^^ Det är skiit varmt ute  så de inte är sant!! <3 :P    Men ska gå ut en liten stund och fota nu elr  snart! :3 Sen så ska jag plugga!   Juust...

Av Jenny-May Brostedt - 20 maj 2012 10:35


Hello!   Har inte bloggat på typ 4 dagar , för att förut så var jag sjuk! ;/ Jag var sjuk Måndag tisdag och onsdag! Hade huvudvärk och mådde illa,...   Igår så var jag vid stan med min mamma och min mammas man ;p   Vi  köpte godis på "Tokiga Ture" ^^...

Av Jenny-May Brostedt - 14 maj 2012 13:05


Hej på er alla JennyMays läsare. Nina här! Jenny är ju inte i skolan idag så förmodligen är hon sjuk. Krya Jenny. Men jenny vet ju att att jag gästbloggar, hehe... Men jag ville bara säga godnatt! Nä, bara skojar :p Det jag ville säga var krya ...

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards