jennymay

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Hemma.. ♥

Av Jenny-May Brostedt - 4 maj 2012 14:18

Hej Hej! Slutade skolan fem över 2 ;)   O jag kom hem nyss!  Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är inte lika fint väder som det var igår!  Men jag kanske ska gå ut och fota lite , förrsten jag skrev ju igår att jag skulle ut och fota , men det blev inte så!  Jag solade på balkongen ist! ;')  Inte så dummt faktist ^^  ...       "Justin Bieber's nya musik video Boyfriend kom ut för några timmar sen på Youtube ;p <3   Jag såg den tidigt imorse...;)      Men ialla fall  , sen så ska jag titta på Big Brother :3        Men vi får hörs sen!<3




                                                                                                         PussPuss     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny-May Brostedt - 8 juni 2012 17:20


 Hejsan! Har inte bloggat på några veckor , för att min dator har varit lite trasig!!   Men jag ska börja blogga igen som sagt.  Men då så ska jag blogga på blogg.se .   För att det är mkt finare där än på Bloggplatsen tkr jag , min nya blogg heter "...

Av Jenny-May Brostedt - 29 maj 2012 14:59


 Hej Hej!!  Har inte bloggat på 8 dagar! ;s    Förlåt , men jag har ej pallat, men jag ska berätta vad jag har gjort denna veckan o så! :p   IFredags fick jag ta ledigt från skolan , för att min pappa kom och då skulle vi åka till Öland! Så jag har v...

Av Jenny-May Brostedt - 21 maj 2012 15:05


Hej Hej!!  Slutade skolan kl halv 3 , fick ta hem läxor o så!   när jag kom hem så tog jag en isglass ^^ Det är skiit varmt ute  så de inte är sant!! <3 :P    Men ska gå ut en liten stund och fota nu elr  snart! :3 Sen så ska jag plugga!   Juust...

Av Jenny-May Brostedt - 20 maj 2012 10:35


Hello!   Har inte bloggat på typ 4 dagar , för att förut så var jag sjuk! ;/ Jag var sjuk Måndag tisdag och onsdag! Hade huvudvärk och mådde illa,...   Igår så var jag vid stan med min mamma och min mammas man ;p   Vi  köpte godis på "Tokiga Ture" ^^...

Av Jenny-May Brostedt - 14 maj 2012 13:05


Hej på er alla JennyMays läsare. Nina här! Jenny är ju inte i skolan idag så förmodligen är hon sjuk. Krya Jenny. Men jenny vet ju att att jag gästbloggar, hehe... Men jag ville bara säga godnatt! Nä, bara skojar :p Det jag ville säga var krya ...

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards