jennymay

Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny-May Brostedt - 29 februari 2012 21:56

 
Av Jenny-May Brostedt - 28 februari 2012 21:48

Hej! Snart så ska jag sova. Ska kanske ta kvällsfika föst!;)  Vi hörs imon!^^  Godnatt<3



                                                                                                   PussPuss     

Av Jenny-May Brostedt - 28 februari 2012 19:01

Hejsan!! Först var jag o tränade ,  sen efter det så var jag och mamma i Maxi!:) Och just nu dricker jag min goda festis^^ haha;p Har inget att göra, ska typ bada snart!;)   Hörs senare! / Jenny<3



                                                                                               PussPuss  


Av Jenny-May Brostedt - 28 februari 2012 14:34

Hej Hej!:) Slutade skolan tio över 2 ungefär , och nu är jag hemma! <3 Jag gick hem tsm med Nina.^^  Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik! "Så mycket Bättre"  den är bra  ...  Sen så ska jag ha träning ;)



                                                                                                     PussPuss     

Av Jenny-May Brostedt - 27 februari 2012 19:22

Tja Tja bloggen!;) Idag var jag ej i skolan , jag mådde dåligt elr hur de stavas hahaha :p LoL... Men imon så ska jag till skolan, ;) Jag längtar efter stockholm! fast jag är ju där dock varje lov och hälsar på min underbara pappa! ^^ Jag kollar på Big Brother hela tiden om jag inte har något att göra!  ;)hihi ^^ Ska typ lägga min om en timme , är trött , och jag måste ju sova för att jag har huvudvärk;'( <3   Hörs senare!     


                                                                      

                                                                                                       PussPuss  

Av Jenny-May Brostedt - 26 februari 2012 21:00

Hejsan! Jag kom hem från bussresan ungäfer kvart i 6.;) Så åt jag direkt när jag kom hem! Jag åt Kycklingryta med ris! Det var gott :P Nu ska jag titta på Big Brother! Jag har Tv4play så jag kan se det LIVE dygnet runt om jag vill,Haha^^



                                                                                                          PussPuss     

   

Av Jenny-May Brostedt - 26 februari 2012 01:11

 

Av Jenny-May Brostedt - 25 februari 2012 13:13

Hej Hej! Jag ska packa klart nu , för att jag ska åka hem imon!! Hoppas jag inte glömme nåt viktigt ^.^ Jag brukar alltid glömma att ta med de viktigaste för att jag kan vara stressad! ;P Jag bloggar bara imonkväll! Jag hinner ej på morgonen och dan! Så jag bloggar så snabbt jag kan när jag kommer hem! ;)...  Ska till affären sen med pappa , ska nog köpa en tidning som jag kan ta med på bussen:)<3  ...   OH juste , när jag kommer hem så ska jag färga håret vet ej vilken färg , för att mitt blondahår växer ut! Så jag kanske ska slinga mitt hår blont . Färga håret den färgen jag har igen kanske? Eller färga det svart , jag ska ha en egen stil snart känner jag! ^^ Kommentera gärna vad ni tycker jag ska ha för hårfärg är ni gulliga!:p <3  Jag är ej rädd vad folk tycker så ... Man ska ha det man trivs med ! "Ni som är blyga non gång måste ni våga" Skit i vad folk tycker , de kanske säger ohh vad fult hår du har elr kläder.. Man ska ej bry sig bara! Det är jätte många som är taskiga , dumma  , bitchiga elr hur det stavas :P  Men ni ska ej ta åt er! Det har jag lärt mig från min pappa<3   Dom som tycker de , elr säger de får göra de , men man ska ej ta åt sig för en son sak var dig själv som du trivs med!<3  


                                                                                                    PussPuss   

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards