jennymay

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny-May Brostedt - 30 november 2011 21:34

Hej Hej...  Idag så slutade jag klockan tio över 2 , och sen så typ direkt efter skolan gjorde jag iordning mig och så för att jag skulle gå på anmälhetensåking - skridskor konståkning haha ;p  Men sen diekt efter konståkning så var jag med min kompis Wilma (:  sen var vi hos henne i typ 3 4 timmar :p och sen så cycklade jag hem själv imörkret det var as kallt! :( men ska lägga mig nu!! lägger typ upp ett utlägg imon bitti innan jag går till skolan! ;)  Imon är det ju 1:a December! ;D kuligt hehe... Men god natt //Jenny-May <3          

Av Jenny-May Brostedt - 28 november 2011 21:38

 

Av Jenny-May Brostedt - 28 november 2011 19:48

Hej Hej! Idag har  jag varit i skolan inte gjot något särsklit där , ;p  Men jag slutade klockan halv 3 .  och imon tio över 2 haha lyx  (; Ne men ...  Ialla Fall  jag åkte  med mina nya fina konståkningsskridskor (: Det gick as bra ! ;D Det var äkta!  "JAG HAR BLIVIT AV MED "HJÄLMEN"  :DD <33333 Är as "STOLT" hahahha xD    " Hahaha rolig smiley men här har vi en bild på mina  "Nya Skridskor" ;) <3 Och en bild på mig ;) / Puss o kram Jenny <3    

Av Jenny-May Brostedt - 24 november 2011 22:29

Hej!  Ska snart lägga mig!!! Måste det för att jag ska upp tidigt imon ... Min store bror Calle går inte i skolan imon!! Vad  fubbit  , Och det är fredag imon! så Calle är ledig fredag lördag söndag! och så har han sovmorgon på Måndag han börjar klockan 12 :( Men i alla fall ska gå och lägga mig nu ,haha! :p Har  beställt nya skridskor   som dom kmr typ på Måndag! bye bye // Puss puss Jenny-May! <333   

Av Jenny-May Brostedt - 23 november 2011 22:20

Hej Hej! Ska snart lägga mig fast jag somnar på 2 timmar bara så ni vet , (; hahaa... Men i dag har jag åkt skridskor Anmälhetsåkning - alla får åka som vill på Onsdagar klockan. 15.00 till  kvart i 5 ;)   Men just nu håller jag på att chattar med mina kompisar och äter! (:  Ska snart lägga mig /Puss o kram Jenny-May - <3   PS: Några bilder på mig!!! :p   Som jag tog nyss ;)        

Av Jenny-May Brostedt - 22 november 2011 21:01

Hejsan igen , Ska snart lägga  mig! ;//     

Av Jenny-May Brostedt - 22 november 2011 20:42

Tjena Tjena !!!  Om ni undrar vad jag gör så ? så gosar jag med min katt Max! Love You Forever In My =    <3 hehe :p   två bilder på Max och lilla lilla mig för att jag är en vanlig tjej! hahaha ;p <333 / Pöss på er! <3      

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards