jennymay

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny-May Brostedt - 27 december 2011 12:40

Hejsan. (; Igår så Var jag sjuk jag spydde tyyyp 4 5 gånger , och hade huvudvärk! ;/  "MEN IDAG ÄR JAG FRISK IGEN" !!! ;D  Hihi :p Men idag ska jag ta ut bilder och kolla på filmer och typ elr kanske gå en promenad i "härliga stockholm"  som sagt! <333  Och imon så ska jag vara med Jonna , <3  Love u Forever Best Friend!   <3 //Puss o kram Jenny.   ^^ 

Av Jenny-May Brostedt - 22 december 2011 12:15

Tjena Tjena! ;) <3  Vi skulle sammlas i klass rummet runt halv 9 tiden ungefär , och sen körde vi en lek Land Stad blomma och maträtt på den bokstaven en elev ska säga stopp sen skriver läraren upp bokstaven! Och sen gick vi till kyrkan sen så hade vi rast i typ en halvtimme . Sen så gick vi till Matsalen och åt tomtegröt och julskinka :p mmhh gott <3 Sen gick jag hem har as nära skolan ! <3 :)  // Puss o kram Jenny, <3  Imon bitti så ska jag åka till "Stockholm" ! vad skojj <3 :D   

Av Jenny-May Brostedt - 21 december 2011 18:09

Hej Hej. Förut så var jag vid siba och köpte hörlurar till min nya mobil! (; Och sen gick jag och min mamma in på på maxi och min storebror o köpte mat Godis o dricka , :p coca cola mmmh <3  Men imon är det skolavslutning ! skönt ;p aja , chattar med världens coolaste , chrille från big brother :D <3 NU ska jag fortfarande chilla ligga i min säng och lyssna på musik o njuta av livet! <3 //Puss puss Jenny <3    

Av Jenny-May Brostedt - 20 december 2011 21:08

Hej Hej ! ;) Idag har det varit en lång dag för mig, jag ska säga allt! hihi ;p Först var jag vid skolan och vi hade ingen lektion!! ;D Vi pysslade och kollade på julkalendern och åt mat! haha :p Fett Naajjs x)  Jag köpte ingen xperia som jag skulle ! jag köpte en mkt bättre ,hehe!  Jag köpte en samsung as bra är den!!! <33    Tack mamma för touch mobilen elr hur nu  "Touch " stavas haha :p Men ska kolla på tv dricka något och sen lägga mig , är as trött ;// haha för att det har varit en ång dag , juste glömmde skriva vad jag gjorde mer än att vara i skolan :p Jag åkte konståkning handlade mat och en tidning till  lilla miigg (;  och mer ...  Imon vet jag inte vad jag ska göra kanske åka på anmälhetens - åkning om det är öppet! vet ej om de är de för att det är snart jul så det kanske är julstängt elr något? haha x) Men jag kmr ej vara i kalmar på typ  2 veckor så jag kan ej åka konståkning i kalmar så jag missar träningar , så jag får ta med mig mina skridskor upp till sthlm och åka där! ;) Men nu ska jag kolla på tv och dricka nåt! ;) //Puss och kram Jennny <3  

Av Jenny-May Brostedt - 19 december 2011 20:21

Hej Hej. Idag var jag inte vid skolan elr i fredags men ska gå till skolan imon . Har varit sjuk , ;/ Men på Onsdag är det sista dagen i skolan :D och på Torsdag är det - Julavslutning ;) Och på Fredag morgon så ska jag till stockholm yippii ;p och imon så ska jag åka konståkning och få en ny mobil en Xperia x8 :) <3  ... Klockan är snart halv 9 , Ska typ lägga mig klockan 10 då somnar jag typ 11 12 "haha" :p Men tiden går snabbt!  Jag skriver kanske på Fredag morgon när jag ska åka till stockholm till min pappa- ;D <3    Men i stockholm så ska jag göra en massa saker roliga saker . :D <3  Jag ska kanske göra en Mange bjuder musik video i sthlm hehe :p Men ha de gutt haha här kmr en bild på JB!! Förresten inatt drömde jag att jag kysste Justin Bieber  Love you <3 //Jennyy ;**      


Av Jenny-May Brostedt - 18 december 2011 14:07

Det har blibit missfall för Selena Gomez mamma! :( vrf just selena's mamma?  Selenas mamma var gravid men barnet dog i magen! Jag är väldigt ledsen selena gomez! :( selena gomez var vid sjukhuset igår, för att träffa hennes mamma!     

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards