jennymay

Alla inlägg under mars 2012

Av Jenny-May Brostedt - 27 mars 2012 07:21

Hej Hej! Vaknade nyss. Ska kolla på tv nu , fast först ska jag klä på mig;)  Sen ska jag gå till skolan!!  Efter skolan så ska jag inte göra något specielt , går hem bara , och äter mellis :P Sen på eftermiddagen så ska jag ha träning!;)

                                                  Hörs senare! (:



                                                                                                         PussPuss     



                                                                                                       

Av Jenny-May Brostedt - 26 mars 2012 15:02

Hej Hej! Kom hem vid tjugo i 3 ungefär. Så hade min mamma köpt non ny glass med "Magnum" ;) Det var as god! :D hihi

Den var kola och vaniljglass i den o så var de choklad på den , Mums :P  Men snart så ska jag till träningen! Så vi hörs senare bloggeen! x) <3



                                                                                                        PussPuss  

Av Jenny-May Brostedt - 26 mars 2012 07:50

Hej Hej!! Snart så ska jag gå till skolan , har gjort iordning mig nyss! Ska bara borsta tänderna nu ;p

                                           Hörs senare när jag har kommit hem från skolan! (:



                                                                                                       PussPuss     

Av Jenny-May Brostedt - 25 mars 2012 21:46

Hejsan! Snart så ska jag lägga mig!  Håller på att borsta tänderna nu ^^   Ska typ se klart Big Brother Live! ;) 

                                                 Men vi hörs imon! <3         Godnatt (:    



                                                                                                         PussPuss  

Av Jenny-May Brostedt - 25 mars 2012 20:05

Hej Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på 3 dagar! ;/  Jag bloggar varje dag igentligen. Men i Fredags så var jag sjuk , jag blev sjuk på tordagen :( Så jag gick inte till skolan på fredagen. Och ilördags var jag bättre så jag åkte in till Stan med min mamma!  Vi gick runt och kollade på saker (:  Jag köpte en ny bikini , USA Strumpor alltså så är det amerikas flagga på haha ^^ Så köpte jag ett linne på Gina och ett mobil skal;) Sen så gick mamma och jag in på mcdonalds! Jag köpte en Cola och en mjukglass :=)..     Idag  så har jag inte gjort mkt alls! Hatar söndagar, tiden går så snabbt så jag hinner inte göra allt som jag ska! Haha ;P   Men nu så ska jag plugga till So - testet  = Tråkigt! ;)

Klockan 9 så ska jag se Big Bother Live på tv!                                          Så vi hörs sen!:)



                                                                                                               PussPuss  

Av Jenny-May Brostedt - 22 mars 2012 21:31

Hej Hej!! Förut så var jag med Maja! Vi var inne på min dator . Efter de åt vi Köttfärsås med Spagetti ;)  Sen gick vi ut och åkte skateboard och kickade ;p  "Bara så ni vet jag är inte bra på att åka skateboard"!!! Men vill jätte gärna lära mig! :P  Vid 6 tiden ungefär , så gick Maja hem för att jag skulle ha träning! ^^  Efter träningen när jag kom hem mådde jag jätte dåligt höll på att spy ;(  Nu så har jag huvudvärk och ont imagen :/  Ska lägga mig nu!  

                                                       Hörs imon!<3



                                                                                                         PussPuss     

Av Jenny-May Brostedt - 21 mars 2012 20:05

Hej Hej! Idag slutade jag vid kvart i 2 ;)  Efter skolan så gick jag direkt hem och gjorde ingeting! c:  Men lite senare så var jag med Maja och Nina, Vi var  till klockan halv 8! ;)    Jag har studiedag imon!:D Så de menas "Ingen skola för mig" :D <3  Nu så ska jag äta Pannpizza elr hur det stavas * ;s ^^  Har närstan inte ätit nånting idag!;* Men vi hörs sen!<3



                                                                                                        

                                                                                                     PussPuss     

Av Jenny-May Brostedt - 20 mars 2012 19:13

Hej Hej! Idag slutade jag tio över 2 ;)  När jag kom hem så åt jag.   Sen skulle jag åka iväg till träningen!:) 

Efter träningen åkte mamma och jag till Maxi och hanlade :) Så köpte jag en sånhära isdricka / Slash ;)

Nyss så åt jag mat! Hamburgare ^^    Nu sitter jag här inne imitt rum , Ska städa mitt rum nu tror jah :')

Men vi hörs senare!;)



                                                                                                            PussPuss     

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards