jennymay

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny-May Brostedt - 25 januari 2012 21:35

What's up what's UP WHAT'S UP? ;**  Idag har jag vart i skolan och typ pluggat hela dagen och suttit framför datan*! Jag har ej orkat blogga förut , haha! :P  Men det är det ända jag har gjort idag....     PS: Kul att gå i samma klass som en idiot som heter Melwin !!!!! ;)          * Host *     

Av Jenny-May Brostedt - 21 januari 2012 22:31

Hejsan! Har inte bloggat på en vecka, men jag ska försöka blogga när jag är ledig! för att jag åker konståkning 5 gånger i veckan , jag går i skolan pluggar är med kompisar är ute är med familjen det är ganska mkt! Haha :P   Men i alla fall . Idag  så gick jag upp halv 9 , så kollade jag på tv o åt frukost! Men sen fick jag jätte mycket huvudvärk, ;( Så jag kunde ej gå på träningen idag, fast man behöver ej gå på den träningen .. Eller asså det är typ ingen vanlig träning men det är något konstigt som heter "show träning"!  Hehe^.^ Men senare så åt jag från Donken och så handlade jag och mamma lördagsgodis... :p  Just nu kollar jag på "Big Brother som vanligt då" !! ;** Och snart så ska jag  borsta tänderna  typ;)....      Kärlek och Respekt för alla punkt och slut!<3 //Med kärlek Jenny        

   

Av Jenny-May Brostedt - 15 januari 2012 12:40

Hej. Snart så ska jag åka hem med tåget  , Bloggar mer ikväll...<3   /Puss Jenny,<3 

Av Jenny-May Brostedt - 9 januari 2012 00:19

Hejsan! Svejsan!   Har inte bloggat på länge haha as länge typ !! ;s venne vrf har ej pallat, Men jag har varit i stockholm i 2 veckor...  Jag har bytt hårfärg  Till brunt! ;D <3       

Presentation

Tjena!Jag heter Jenny-May Brostedt. här så kan ni läsa om vad jag gör på dagarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards